SKY:n hallitus

Suomen kannabisyhdistyksen hallitus edustaa monialaista asiantuntemusta, jonka tavoitteena on edistää kannabiksen asemaa ja sääntelyä Suomessa vastuullisesti ja tieteeseen pohjautuen. Hallituksemme koostuu eri alojen huippuosaajista, mukaan lukien oikeustieteen, yhteiskuntatieteiden ja liiketalouden ammattilaisista. Yhteistyössä nämä ammattilaiset työskentelevät luodakseen kattavan ja monipuolisen lähestymistavan kannabiksen tutkimiseen, valistukseen ja politiikkaan.

Hallituksemme jäsenet ovat omistautuneita edistämään kannabiksen oikeudellista ja sosiaalista hyväksyntää Suomessa. He tukevat tieteelliseen tutkimukseen ja parhaisiin kansainvälisiin käytäntöihin pohjautuvaa politiikkaa, edistävät avointa ja informoitua keskustelua kannabiksesta yhteiskunnallisena ilmiönä sekä pyrkivät poistamaan stigmaa ja väärinkäsityksiä, jotka ympäröivät kannabiksen käyttöä.

Hallitus pyrkii aktiivisesti rakentamaan siltoja eri sidosryhmien välille, mukaan lukien terveydenhuollon ammattilaiset, poliittiset päättäjät, ja kansalaisyhteiskunta, jotta voidaan luoda ymmärrystä ja tukea kannabiksen vastuulliselle käytölle ja sääntelylle. Hallituksen jäsenten laaja-alainen asiantuntemus ja sitoutuminen ovat avainasemassa, kun yhdistys pyrkii saavuttamaan tavoitteensa kannabiksen aseman parantamiseksi Suomessa.

SKY:n hallitus on sitoutunut edistämään avointa dialogia ja yhteistyötä kaikkien osapuolten välillä, tavoitteenaan luoda terveellisempi, oikeudenmukaisempi ja tiedon pohjalta toimiva yhteiskunta kannabiksen osalta.