Miksi liittyä jäseneksi?

• Säännölliset päivitykset yhdistyksen toiminnasta, alan uutisista, sekä tapahtumista.

• Yhteistyökumppaneiden tarjoamat alennukset ja tarjoukset jäsenille.

• Ilmainen pääsy yhdistyksen järjestämiin tapahtumiin, kuten seminaareihin ja verkostoitumistilaisuuksiin.

• Oikeus äänestää yhdistyksen kokouksissa ja vaikuttaa päätöksentekoon.

• Lakineuvonta.

• Meidän yhdistyksemme on ihmisten asialla kannabiksen suhteen. Tavoitteenamme on edistää kannabiksen laillistamista, tarjota luotettavaa tietoa sen turvallisesta käytöstä ja poistaa käyttäjiin kohdistuvaa stigmaa. Työskentelemme myös lääkekannabiksen käyttäjien tukemiseksi ja ajamme poliittista muutosta perustuen tieteelliseen näyttöön. Jäsenenä tuet tärkeää asiaa ja liityt yhteisöön, joka pyrkii parempaan tulevaisuuteen kannabiksen osalta. Yhdessä voimme vaikuttaa!

• Meitä on jo satoja ja yhdistys kasvaa vuosittain. Ole osa porukkaa joka on ymmärtänyt parhaan tavan vähentää haittoja, nojaa tietonsa tutkimukseen ja on valmis puolustamaan sitä mikä on oikein.

SKY:n jäsenenä tuet Suomen kannabisyhdistyksen toimintaa, sekä saat käyttöösi ainutlaatuiset jäsenedut.
SKY:n jäsenenä autat meitä etenemään kohti inhimillisempää päihdepolitiikkaa. Älä siis odota, vaan liity nyt ja ole osa muutosta!

Liittyminen Suomen kannabisyhdistykseen avaa ovet ainutlaatuiseen yhteisöön, joka on omistautunut alan kehitykselle ja jäsentensä etujen valvomiselle. Jäsenenä pääset osaksi aktiivista ja tietoisuutta lisäävää verkostoa, joka tarjoaa paitsi arvokasta tietoa, myös konkreettisia etuja, jotka rikastuttavat sekä henkilökohtaista että ammatillista elämääsi.

Kun liityt meihin, saat välittömästi käyttöösi kattavat jäsenedut, jotka on suunniteltu erityisesti valistamaan, tukemaan ja yhdistämään jäseniämme. Tässä muutamia esimerkkejä siitä, mitä jäsenyytesi tarjoaa:

Säännölliset päivitykset

Ole aina ajan tasalla alan uusimmista käänteistä, yhdistyksen toiminnasta ja tulevista tapahtumista. Tiedotamme sinua säännöllisesti, jotta voit pysyä mukana keskusteluissa ja osallistua aktiivisesti alan kehitykseen.

Yksinoikeudet alennuksiin ja tarjouksiin

Nauti eksklusiivisista alennuksista ja tarjouksista, joita tarjoavat huolella valitut yhteistyökumppanimme. Nämä edut on räätälöity vastaamaan jäsentemme tarpeita ja kiinnostuksen kohteita, tarjoten merkittäviä säästöjä sekä henkilökohtaiseen että ammatilliseen käyttöön.

Erikoishinnat tapahtumiin

Koe inspiroivia seminaareja, verkostoitumistilaisuuksia ja muita tapahtumia alennettuun hintaan tai jopa ilmaiseksi. Nämä tilaisuudet tarjoavat ainutlaatuisia mahdollisuuksia oppimiseen, verkostoitumiseen ja uusien näkökulmien löytämiseen.

Vaikuttamisen voima

Äänioikeutesi yhdistyksen kokouksissa antaa sinulle mahdollisuuden vaikuttaa suoraan päätöksentekoon ja yhdistyksen suuntaan. Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus osallistua ja vaikuttaa kannabiskulttuurin ja -politiikan kehitykseen Suomessa.

Lakineuvonta

Hyödynnä asiantuntijoidemme tarjoamaa lakineuvontaa, joka on erityisen arvokasta kannabikseen liittyvissä kysymyksissä. Tämä palvelu tarjoaa turvaa ja tukea, auttaen sinua navigoimaan lainsäädännön kiemuroissa.

Kaiken kaikkiaan, Suomen kannabisyhdistyksen jäsenyys ei ole vain tapa pysyä informoituna ja hyötyä jäsenetuuksista; se on myös vahva kannanotto kannabiksen vastuullisen käytön ja sääntelyn puolesta. Liittymällä yhteisöömme näytät tukesi avoimemmalle, oikeudenmukaisemmalle ja valistuneemmalle tulevaisuudelle.

Olemme ylpeitä aktiivisesta ja omistautuneesta jäsenistöstämme, ja odotamme innolla mahdollisuutta toivottaa sinut tervetulleeksi joukkoomme. Liity nyt ja tule osaksi muutosta, jonka haluamme nähdä maailmassa.

Tulevat tapahtumat

• Kansalaisaloitteen luovutus eduskunnalle

22.04.2024 klo 11.30

Kannabis lailliseksi kansalaisaloitteen virallinen luovtus eduskunnan käsittelyyn

• Kansalaisaloitteen tukimielenosoitus

20.04.2024 16.20-18.00

Mielenosoitus kansalaisaloitteen luovutuksen kunniaksi. Mielenosoitus järjestetään kansalaistorilla.